כל הפרטים בסרטון
במחיר השקה שווה לכל כיס 116 ש"ח לחודש
*התשלום עבור 95 ימי רישיון מבתצע בתשלום 1 – כלומר ש"ח 116X3 = 348
כן כנראה אם כולם יעשו את זה יהיה לכולם את אותו אנשים, אבל רוב האנשים עצלנים.
ויסתפקו במינימום פעולה, לא כמוך.
לכן מי שיכול לתת עבודה זה המקום – במקום לשלם לאלפי שקלים לאולי, לתת עבודה.
לימדו אתכם לזרוק כסף בפייסבוק. למה לממן אותם?
לבנות דף נחיתה, פיקסל, לייצר מודעות..
אם פוגע יופי; אם לא – “זה מה יש”. לנסות שוב. זה לא רע – זה מייאש
כל יום סערה ותנודה עצומה
בסוף נכנסים אנשים ואז
טיילת נכנסים–יוצאים. והכסף שלנו איתם
אז בדיוק בשביל זה המערכת הזו כאן.
לשים סוף לזה ולתת הזדמנות שווה לכל אחד – לא לפי יכולות שיווקיות או טכניות, אלא לפי הזמן והרצון להתקדם. לא לכולם יש חשק להשקיע בחיפוש קבוצות לסריקה, איתור והוספה, רכישת סימים ותפעול – וכאן נכנסת המערכת.
מדובר ברעיון יצירתי למי שצריך התחלה במינימום השקעה בהוצאות. זו הזדמנות אמיתית לבנות קהילה במחיר נגיש.
אתם יכולים להמשיך לשווק בפייסבוק; זה עוד מקום זול להגדלת קהילה. תשווקו חודש ותחליטו – המטרה בעסק היא לנסות, ואז לקבל החלטה לפי ניסיון.
זו בדיוק ההזדמנות למי שמוכן להשקיע זמן ויכול להרשות לעצמו להוציא ~200 ₪ בחודש בצירוף אנשים לקהילה.
תמחור מוכר בשיווק שותפים: באמצעות פרסום ממומן ברשתות, במטרה להכניס ליד לקבוצה.
מצב אופטימלי: 0.5–1.5 ₪ לליד – כלומר ~1 ₪ למצטרף (קונה או לא, לעיתים גם בוטים).
כאן המצב שונה: לדוגמה – עלות המערכת 116 ₪ + סימים לתפעול (10 סימים ב־84 ₪) ≈ 200 ₪ לחודש.
בעלות הזו ניתן לצרף 1,500–3,000 איש. ניקח ממוצע: 2,200 מצטרפים.
עלות לליד: 200 ÷ 2,200 = 0.09 ₪ — 9 אגורות למצטרף.
מי שמסוגל לתפעל 20–30–100 סימים בחודש כבר עובר לסקייל אחר לגמרי – ויכול להתפרס לכל מדינה. מטורף ומעורר השראה, לא? הכול תלוי יכולת. מסוגלים?