Game Changer

למשווקים שרוצים לייצר ולהגדיל קהילות להכנסה

בלי לקרוע את הכיס

כל הפרטים בסרטון

הזדמנות חד פעמית לשים על זה יד

במחיר השקה שווה לכל כיס 116 ש"ח לחודש
*התשלום עבור 95 ימי רישיון מבתצע בתשלום 1 – כלומר  ש"ח 116X3 = 348

למה זאת ההזדמנות שלך

כן כנראה אם כולם יעשו את זה יהיה לכולם את אותו אנשים, אבל רוב האנשים עצלנים.
 ויסתפקו במינימום פעולה, לא כמוך.
לכן מי שיכול לתת עבודה זה המקום – במקום לשלם לאלפי שקלים לאולי, לתת עבודה.

לימדו אתכם לזרוק כסף בפייסבוק. למה לממן אותם?
לבנות דף נחיתה, פיקסל, לייצר מודעות..
אם פוגע  יופי; אם לא – “זה מה יש”. לנסות שוב. זה לא רע – זה מייאש
כל יום סערה ותנודה עצומה
בסוף נכנסים אנשים ואז
טיילת נכנסים–יוצאים. והכסף שלנו איתם

לאף אחד אן פתרון?

אז בדיוק בשביל זה המערכת הזו כאן.

לשים סוף לזה ולתת הזדמנות שווה לכל אחד – לא לפי יכולות שיווקיות או טכניות, אלא לפי הזמן והרצון להתקדם. לא לכולם יש חשק להשקיע בחיפוש קבוצות לסריקה, איתור והוספה, רכישת סימים ותפעול – וכאן נכנסת המערכת.

לא מדובר כאן בכסף קל

מדובר ברעיון יצירתי למי שצריך התחלה במינימום השקעה בהוצאות. זו הזדמנות אמיתית לבנות קהילה במחיר נגיש.

זה לא במקום – זה בנוסף

אתם יכולים להמשיך לשווק בפייסבוק; זה עוד מקום זול להגדלת קהילה. תשווקו חודש ותחליטו – המטרה בעסק היא לנסות, ואז לקבל החלטה לפי ניסיון.

כמה זה באמת יעלה לכם בחודש

זו בדיוק ההזדמנות למי שמוכן להשקיע זמן ויכול להרשות לעצמו להוציא ~200 ₪ בחודש בצירוף אנשים לקהילה.

בואו נעשה חשבון ממוצע להמחשה

תמחור מוכר בשיווק שותפים: באמצעות פרסום ממומן ברשתות, במטרה להכניס ליד לקבוצה.

מצב אופטימלי: 0.5–1.5 ₪ לליד – כלומר ~1 ₪ למצטרף (קונה או לא, לעיתים גם בוטים).

כאן המצב שונה: לדוגמה – עלות המערכת 116 ₪ + סימים לתפעול (10 סימים ב־84 ₪) ≈ 200 ₪ לחודש.

בעלות הזו ניתן לצרף 1,500–3,000 איש. ניקח ממוצע: 2,200 מצטרפים.

עלות לליד: 200 ÷ 2,200 = 0.09 ₪ — 9 אגורות למצטרף.

Game Changer או לא?

לרכישה לוחצים כאן

מי שמסוגל לתפעל 20–30–100 סימים בחודש כבר עובר לסקייל אחר לגמרי – ויכול להתפרס לכל מדינה. מטורף ומעורר השראה, לא? הכול תלוי יכולת. מסוגלים?

שאלות ותשובות

🧾 חידוש/ביטול רישיון
לאחר רכישת המערכת ו־2 ימי עסקים, לא יהיה ניתן לבקש החזר על המערכת.
מקבלים רישיון ל־95 יום – זה זמן מספק לפעול בצורה מיטבית.
לאחר התקופה אפשר לבקש רישיון נוסף לאותה מערכת (אם תהיה קיימת) או עדכון.
⚖️ זה חוקי?
בהחלט. כל עוד משתמשים לא ביטלו את האפשרות לצרף אותם לקבוצות – אין בעיה. עצם זה שלא ביטלו, משמעה הסכמה להצטרף.
מה לא לעשות
• לא להשתמש בחשבון אישי/חשוב – לזה קיימים טוקמנים/סימים.
• לא להגדיר את משתמשי הסימים כמנהלים בקבוצה.
• לא לעבוד בגישה של “לסרוק–לצרף–לזרוק” ללא בקרת קצב.
מה כן לעשות!
• עד שהסימים מגיעים: להקים קבוצה, להכין טבלת שליטה, למלא קישורים לסריקה.
• לשמור קישורים שעומדים בפרמטרים: קבוצה, שמות חברים גלויים, לצרף את הבוט לקבוצה היעד.
🛑 האם החשבון שלי יכול להיחסם כתוצאה מההוספות האלו?
כן. קיים סיכון לחסימה אם תזוהה פעילות חריגה. חשוב להקפיד על הוראות השימוש והפרשי זמנים בין צירופים.
💻 האם ניתן להשתמש במערכת גם בסלולאר?
לא. המערכת פועלת במחשבים בלבד.
👥 האם ניתן למשוך משתמשים מכל קבוצה בטלגרם?
לא. ניתן למשוך רק מקבוצות שבהן רשימת החברים גלויה לצפייה.
📊 איך הכי כדאי לנהל מעקב אחר חשבונות הטלגרם שלי?
מומלץ קובץ אקסל מסודר עם מספר הטלפון וקודי ה־API לכל חשבון. בנוסף, כלי ניהול כמו MultiPanel לניהול חשבונות בטלגרם במחשב (ללא הגבלה).