בדחילו ורחימו ורחימו ודחילו, לשם ייחדא..
אני לא מבקש ממכם כלום, אני לא רוצה ולא צריך כלום,
אני כאן עבור המשימה הבלעדית
שרק אני יכול להוציא לפועל,
להוריד את שפת הקבלה
לזמננו אנו במילים שלנו,
ללא הסתרות, ללא כפיה, ללא תהליכי ערבוב של דת.
אני מבקש להעביר את המידע בצורה הנקייה ביותר ללא ערבובי תודעה, ללא רצון אגואיסטי עבורי.
חלקה למידה ארוכת שנים ומחקר אובססיבי שאני מנהל בנושא הזה,
אך רוב רובה זה תקשור רב מימדי וחוויות ישירות שאני חווה מאז שאני ילד שמקבלות ביטוי דרך הבנה של העולם הנסתר מעין.
לעולם לא אתן מידע שאני לא חוויתי, אין לי דרך לעשות את זה.
אני לא מנסה להרשים, אני לא מנסה להגיד למישהו מה לעשות,
אני לא מתערב מי צודק ומי לא אני גם לא ינסה להוכיח משהו לכן לא תראו ציטוטים, מקסימום הקבלות.
כל אחד.ת יכול.ה לעשות עם הידע מה שבא לו – כולל לחסום אותי, לשרוף,לגזור או לתלות בסוכה…לי זה לא משנה זה כאן. זה התחיל.
אני ניגש בפחד ובהתרגשות ענק למשימה שקיבלתי, למרות היותי ביישן, מופנם, ושקט – כאן אני מתנגד ליצר שלי – להמנע.
אני מוריד לאנושות את פיזיקת האור דרך נקודת המבט שלי, בצמצום המירבי שיכולתי בכדי להישיר מבט לנשמות הדור שרוצות אור – וזה בשפה שלהם בידיוק.
ללא טפח וללא טפחיים – הכל גלוי – הרשות ניתנה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים, לכן מתוך המקום הנמנע, הביישנות, הפחד, אני בוחר להעלות את כל המידע ללא צורך מצד המקבל בכל דבר שהוא, להוכיח שכל ה"דפקטים" שחשבתי שהורסים לי את החיים – הפכו לכוח מניע והשראה אין סופית ברוך הוא.
מחקר עצום מחקר חיי שאני חי אותו כבר שנים, המחקר לא מבוסס על אף אחד אחר חוץ ממני,
החוויות האישיות, אסטרל (יצירה) מנטל (בריאה)…רק מה שעבר דרכי ישירות. האימונים, התרגולים,
התובנות שלי – לא כגאווה, להפך אלא ככוח שהניע אותי לעשות את זה עבור אנשי אור שקוראים לי כל לילה באסטרל,
מקווה שתמצאו את הדרך לכאן.
אני מרגיש מגיל צעיר שיש לי שליחות,
ברחתי ממנה המון פעמים,
לא היה לי הכלי להכיל, עד שלמדתי איך עושים את זה אחרי המון כשלונות נפילות ותובנות תוך כדי תנועה – אני יותר לא עוצר.
אני באופן אישי חוקר את המציאות דרך קבלה בסגנון יהדות ובנוסף דרך גנוסיס = חוויה ישירה.
המידע שיוצג הוא בעיקר ידע איזוטרי כלומר מחקר שלא הגיע אל נחלת הכלל והפך לשיטת לימוד מסורתית, כל המסורות גנוזות ונעולות.
יש בזה עניין, אנחנו עתידים לגלות את זה.
ההדרכה היא פתיח לעולם הרוח,
כולם שומעים על קבלה חושבים מאגיה, זוהר, להתחרפן, אנשים מדברים בהתרגשות ובגאווה כאילו המידע שלהם,
דורשים את המקובלים בלי להבין בכלל על מה מדובר,
לא מדובר על קסמים מאגיות לחשים, או כל מיני הפחדות שזרקו עליכם כדי שתישארו בסבל שלכם.
*בלי יכולת להניד עפעף לשינוי המצב
כשמקובל אמיתי מספר על קבלה – אתם ככל הנראה שומעים סיפורים, אני שומע פיזיקה, אני מרגיש את זה בצורה מאוד מוחשית.
אז הדרכות האלה אני הולך להעביר את מה שאני שומע מאחורי המילים
יש מציאות מוחלטת שעובדת דרך חוקים קבועים,
שאפשר להפיק דרכם אושר עבורונו ועבור הסובבים או לפחות פחות סבל, איך?
אם נלמד לזהות את אירועי החיים שאנחנו קוראים להם "חוסר מזל" "חוסר צדק" "תוכנות שהן דפקות"
כדלק רוחני להתפתחות אישית,
נוכל לזקק את המשימה שלשמה הגענו הנה.
ברגע שאנחנו בונים מדרגות של הכנעה – על הנפש
(רצון בהמי) ועל הרוח (חשקים מנטליים) אנחנו נפתחים לרמת נשמה – כלומר זרם חיות גבוהה יותר
שמתבטא דרך מודעות גבוהה יותר לעצמי ולסביבה ולמרחב כשיש חיבור עם הנשמה,
אתה בחווית חיים שונה לגמרי. אתה יודע מה אתה צריך לעשות, גם אם זה קשה אתה יודע שאתה יודע
האינטואיציה נוכחות בכל חלק בחיים שלך – זה נקרא לחשוב מהלב ולא מהראש,
כלומר אתה לא חושב הגיון אתה פושט פועל לפי התחושה – ומכאן נפתחים חושים חדשים.
ההדרכה של פיזיקת האור נועדה עבור נשמות של אור,
כאלה שרוצים אור פנימי באמת ולא כמשל לקדושה, שיטה שאני עומד לחשוף בפניכם מטרתה:
בשלב א – לפתח חוסן נפשי להתמודדות עם החיים דרך בנייה הדרגתית של חדר כושר פנימי להתפתחות אישית.
השלב הבא, פיתוח והיזכרות ביכולות רוחניות מתקדמות שכבר קיימות בנו – בהסתרה.
צלילה לתוך התודעה שלנו לניקוי הכלי שאנחנו.